Prijzen

Je maakt je online jaarverslag al voor € 699,- per jaar. Wil jij gebruik maken van alle functies zoals het maken van een PDF, dynamische grafieken en tabellen en analyseren van gebruikersgedrag? Kies dan voor ons PRO-pakket.

BASIS

€ 699,-/ P.J.

Maak je publicatie met dynamische contentblokken. Stel eenvoudig je logo, huisstijlkleuren, lettertypes (custom/Google fonts) in en maak onbeperkt gebruikers aan.

Dynamische contentblokken
 Onbeperkt gebruikers
 Handleiding & support

Demo aanvragen
Gratis proberen

PRO

€ 1499,-/ P.J.

Wil je alles uit je publicatie halen? Aanvullend op de basisfuncties kun je met de PRO-licentie een PDF van je publicatie te maken, eenvoudig tabellen en dynamische grafieken toevoegen en het leesgedrag van je bezoekers analyseren.

Dynamische contentblokken
 Onbeperkt gebruikers
 Handleiding & support

+ PDF download
+ Grafieken en tabellen
+ Google Analytics

Demo aanvragen
Gratis proberen

Snel op weg

Eenmalig € 999,-

Inrichten huisstijl, layout
 Cover & 2 pagina’s inrichten

Volledig uitbesteden?

MEER INFORMATIE

Bovengenoemde prijzen zijn per jaar en exclusief BTW en inclusief één uitgave. Elke extra uitgave kost €48,- exclusief BTW per jaar extra.

Dit kun je van ons verwachten:

Dé totaaloplossing voor het maken en publiceren van jouw jaarverslag

We’ve got your back: onbeperkt gratis support

Wij planten een boom voor elke jaarverslag.org publicatie

Partnerlicentie

Maak jij meerdere jaarverslagen per jaar? Als jaarverslag.org partner kun je profiteren van veel voordeel. Aangepaste prijzen, extra beheerfunctiestraining en leuke extra’s. Als bureau kun je dan zelf jaarverslagen van A tot Z aanbieden en de opdrachtgever toegang geven om deze te beheren en bewerken.

“Benieuwd welk pakket het beste bij jouw organisatie past? Laat je gegevens hier achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.”

Wilfred_foto

Wilfred Kruitbosch