Dé jaarverslag oplossing voor creatieve bureau’s

Visueel aantrekkelijk, eenvoudig te beheren voor jou en je klanten, betaalbaar en duurzaam.

Ontdek meer    Gratis demo

Jaarverslagen, waarschijnlijk een verplicht nummer voor een heel aantal van jullie opdrachtgevers. Hoe help jij ze verder? Wellicht kies je voor een fraai opgemaakte PDF, geprint verslag, magazine, creatieve samenvatting of kies je voor een online oplossing. Wat je ook kiest, het is elk jaar weer veel werk om het volledige jaarverslag vorm en inhoud te geven.

Maak je jaarverslag online

GEBRUIKSVRIENDELIJK WORDPRESS

Bespaar kosten,
win tijd

Maak eenvoudig online het jaarverslag voor jouw opdrachtgever binnen je vertrouwde WordPress omgeving. Je kunt jouw klant toegang geven tot relevante onderdelen zodat zij tegelijkertijd correcties en controles kunnen uitvoeren. Je profiteert als creatief bureau van extra veel voordeel. Aangepaste prijzen, extra beheerfuncties, training en leuke extra’s.

Meer over de partnerlicentie

MOBIELVRIENDELIJK PDF

Opvallend en interactief

Waar je je publicatie ook op bekijkt, jouw jaarverslag ziet er op elk apparaat fantastisch uit. Evenals de pdf die je vanuit de beheersomgeving met één klik kunt maken. Kom je er niet uit of wil je maatwerk? Dan helpen wij je natuurlijk graag!

BEKIJK VOORBEELDEN

Maak je jaarverslag online

FLEXIBEL

Stel eenvoudig de huisstijl in

Door het uploaden van je eigen logo, kleurpalet, lettertypes, het instellen van diverse navigatie mogelijkheden en extra partner-functies maak je het online jaarverslag van jouw opdrachtgever helemaal zoals jij dat wilt, afgestemd op hun huisstijl. Je kunt ook gebruik maken van onze templates.

GRATIS PROBEREN

Zo werkt het

Met jaarverslag.org heb je een mooie, gebruiksvriendelijke en betaalbare oplossing met geweldige functies in handen die je veel tijd gaat besparen.

30 dagen gratis proberen

Partnerlicentie

Met onze partnerlicentie stellen we bureaus in staat om aan jouw klanten een totaaloplossing te bieden voor het maken van een jaarverslag, jaarverantwoording of kwaliteitsverslag. Je profiteert van extra veel voordeel. Aangepaste prijzen, extra beheerfuncties, training en leuke extra’s. Ontdek alle voordelen van onze partnerlicentie!

Lees er meer over

Deze bureau’s gingen je voor

overzicht voorbeelden

Voorbeelden

Laat je inspireren door een serie voorbeelden van online jaarverslagen van uiteenliggende organisaties.

Bekijk voorbeelden

Meer weten over wat jaarverslag.org voor jouw bureau en opdrachtgevers kan betekenen? Vul hiernaast je gegevens in en ik neem contact met je op.

Andre

André Noorlander