Gratis proberen

voorbeelden

Benieuwd hoe jaarverslag.org voor andere klanten wordt ingezet? Laat je inspireren door een aantal voorbeelden van online jaarverslagen van organisaties die je voor gingen.

railAlert

Jaarverslag

RailAlert doet er alles aan om werknemers na een dag hard werken weer gezond naar huis te laten gaan. De werkzaamheden aan de railinfrastructuur zijn niet zonder risico’s, daarom zorgt railAlert voor veilige arbeidsomstandigheden.

Voor de publicatie van het jaarverslag 2017 is gebruik gemaakt van jaarverslag.org. Met deze editie van hun online jaarverslag willen zij hun personeel op een vernieuwende wijze informeren over de werkzaamheden van het afgelopen jaar en het behaalde resultaat.

Norschoten

Jaarverantwoording

Norschoten is een zorgorganisatie waarbij ontmoeting en aandacht voorop staat. Dat willen ze ook overbrengen in hun jaarverantwoording. Norschoten klopte bij ons aan met de vraag voor een visueel aantrekkelijk verslag, zonder lange teksten en ingewikkelde cijfers, maar juist met succesvolle projecten.

Het resultaat: de jaarverantwoording ziet er niet alleen mooi uit, maar wordt ook nog eens goed gelezen. Met de op maat gemaakte visual geven we letterlijk een kijkje in de keuken van deze warme zorginstelling.

Maatwerk

Grafieken en tabellen

NET Foundation

Jaarverslag

NET Foundation werkt samen met Bijbelscholen en trainers om lokale voorgangers te voorzien van de benodigde kennis en vaardigheden, zodat zij hun taak in de gemeente beter kunnen verrichten.

Om de organisatie en hun jaarverslag te presenteren, kozen ze voor jaarverslag.org. Een ideale tool om op transparante en dynamische wijze te laten zien waar NET Foundation voor staat. Het jaarverslag neemt je mee door alle activiteiten van het afgelopen jaar. Het resultaat: vele positieve reacties binnen de organisatie én van andere lezers.

Grafieken en tabellen

PDF functie

Privacy Settings
Consent to display content from Youtube