Gratis proberen

veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Wellicht staat jouw vraag en het antwoord al tussen de veelgestelde vragen hieronder! Neem anders gerust contact met ons op.

Kan ik jaarverslag.org invoegen in mijn eigen (WordPress) website?

Nee, dat kan niet. Om ervoor te zorgen dat jouw jaarverslag actueel en goed beveiligd blijft kiezen wij ervoor om jaarverslag.org te onderhouden en hosten op onze eigen snelle en geoptimaliseerde servers. Met je abonnement ben je altijd goed beveiligd en up-to-date. Ook profiteer van je van nieuwe functies en ontwikkelingen, want bij jaarverslag.org zijn we constant bezig om de tool mooi en makkelijk te maken en te behouden.

Kan ik mijn eigen domeinnaam of url gebruiken?

Ja dat kan! Er zijn meerdere manieren waarop dit mogelijk is:

1. Je kunt zelf een domeinnaam registreren of een subdomein aanmaken binnen je eigen website. Deze verwijs je door naar jouw jaarverslag. Je kunt het zo instellen dat de .jaarverslag.org url niet zichtbaar is.

2. Wij kunnen je ook helpen bij het registreren en koppelen van een nieuwe domeinnaam. Neem daarvoor contact met ons op.

Ik weet mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet meer, wat nu?

Geen stress! Dat is zo weer opgelost. Typ bovenaan in de webbrowser achter de url van je jaarverslag /wp-admin in. Je kunt hier onder het inlogvenster ‘wachtwoord vergeten’ aanklikken en daarmee kan je met je gebruikersnaam of e-mailadres je gebruikersnaam en een nieuwe wachtwoord aanvragen.

Hoe lang zit ik aan een abonnement vast?

Je kunt te allen tijde stoppen met jaarverslag.org. We hebben geen opzegtermijn.

Kan jaarverslag.org ook de volledige ontwikkeling van mijn jaarverslag verzorgen?

Ja dat kan! Jaarverslag.org is natuurlijk wel zo gemaakt dat iedereen er mee kan werken. Maar het kan zijn dat je door gebrek aan tijd en/of mensen dit niet zelf kunt doen. Jaarverslag.org heeft een netwerk van tekstschrijvers en een design- en ontwikkelafdeling om jouw jaarverslag compleet te verzorgen. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.

Kan ik zelf onbeperkt jaarverslagen aanmaken?

Ja dat kan! Je mag onbeperkt jaarverslag aanmaken. Wil je daar gebruik van maken? Geef ons dan een seintje door een mail te sturen naar info@jaarverslag.org en we zetten binnen 24 uur een extra verslag voor je klaar.

Voor het volgende jaar dat je een jaarverslag nodig hebt, maken wij aan het einde van het jaar (medio november) automatisch een nieuw verslag voor je aan. Daar sturen we je t.z.t. bericht over.

Kan ik jaarverslag.org ook voor andere uitingen gebruiken?

Ja dat kan! Stuur een mailtje naar info@jaarverslag.org en we maken gratis binnen jouw licentie een extra installatie voor je aan. Je kunt deze dan bijvoorbeeld ook gebruiken voor uitingen zoals whitepapers en brochures.

Is er een reseller pakket beschikbaar?

Jazeker! We hebben een speciale partner licentie om jaarverslag.org aan jouw klanten aan te bieden met mooie extra voordelen. Wil je meer weten? Vraag dan meer informatie aan.

We antwoorden binnen enkele minuten

Molenstraat-centrum 385
7311 XJ Apeldoorn

Privacy Settings