Gratis proberen

veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Wellicht staat jouw vraag en het antwoord al tussen de veelgestelde vragen hieronder! Neem anders gerust contact met ons op.

Ik weet mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet meer, wat nu?

Geen stress! Dat is zo weer opgelost. Typ bovenaan in de webbrowser achter de url van je jaarverslag /wp-admin in. Je kunt hier onder het inlogvenster ‘wachtwoord vergeten’ aanklikken en daarmee kan je – met je gebruikersnaam of e-mailadres – je gebruikersnaam en een nieuwe wachtwoord aanvragen.

Hoe lang zit ik aan een abonnement vast?

Je kunt op elk moment je licentie stopzetten. Reeds gefactureerde bedragen dienen uiteraard wel te worden voldaan.

Wat gebeurt er met mijn reeds gemaakte jaarverslag publicaties als ik mijn licentie stopzet?

Je kunt zonder licentie je publicaties online beschikbaar houden. Je betaald dan per publicatie € 48,- ex btw per jaar. Wil je dit niet? Download dan via de admin van je jaarverslag een pdf versie.

Kan ik een licentie kopen voor jaarverslag.org?

Nee, dat kan niet. Heb je een ontwerp- of communicatiebureau? Daarvoor hebben we een mooie partnerlicentie. Lees meer over onze partnerlicentie.

Kan ik zelf onbeperkt jaarverslagen aanmaken?

Ja dat kan! Afhankelijk van je abonnement (Pro en Maatwerk) mag je onbeperkt jaarverslagen aanmaken. Wil je daar gebruik van maken? Geef ons dan een seintje door een mail te sturen naar info@jaarverslag.org en we zetten binnen 24 uur een extra verslag voor je klaar.

Voor het volgende jaar dat je een jaarverslag nodig hebt, maken wij aan het einde van het jaar (medio november) automatisch een nieuw verslag voor je aan. Daar sturen we je t.z.t. bericht over.

Kan ik jaarverslag.org ook voor andere uitingen gebruiken?

Ja dat kan! Stuur een mailtje naar info@jaarverslag.org en we maken gratis binnen jouw abonnement (Pro of Maatwerk) een extra installatie voor je aan. Je kunt deze dan bijvoorbeeld ook gebruiken voor uitingen zoals whitepapers en brochures.

Kan ik jaarverslag.org invoegen in mijn eigen (WordPress) website?

Nee, dat kan niet. Om ervoor te zorgen dat jouw jaarverslag actueel en goed beveiligd blijft kiezen wij ervoor om jaarverslag.org te onderhouden en hosten op onze eigen snelle en geoptimaliseerde servers. Met je abonnement ben je altijd goed beveiligd en up-to-date. Ook profiteer van je van nieuwe functies en ontwikkelingen, want bij jaarverslag.org zijn we constant bezig om de tool mooi en makkelijk te maken en te behouden.

Kan jaarverslag.org ook de volledige ontwikkeling van mijn jaarverslag verzorgen?

Ja dat kan! Jaarverslag.org is natuurlijk wel zo gemaakt dat iedereen er mee kan werken. Maar het kan zijn dat je door gebrek aan tijd en/of mensen dit niet zelf kunt doen. Binnen ons Maatwerk abonnement kunnen wij je helpen de opmaak en het inrichten van je jaarverslag volledig verzorgen. Je zult natuurlijk wel zelf alle content moeten aanleveren maar wij beschikken ook over een netwerk van tekstschrijvers die een eventuele (extra) redactieslag kunnen maken. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.

Molenstraat-centrum 385
7311 XJ Apeldoorn

Privacy Settings
Consent to display content from Youtube