Demo aanvragen Login
Boom_planten

Voor elke klant een
boom geplant

Zet team jaarverslag.org aan het werk

Met een online jaarverslag neem jij jouw klanten, bestuursleden en netwerk op een creatieve en dynamische manier door het jaar van jouw organisatie.

Maar er is meer. Jij draagt met jouw jaarverslag actief bij aan een duurzame wereld. En zet het team van Jaarverslag.org aan het werk. Hoe!?

Je spaart met jouw online jaarverslag gemakkelijk een boom aan printwerk uit. Maar dat vinden we niet genoeg. Het is te makkelijk om vanachter ons bureau te roeptoeteren dat we ons steentje bijdragen aan een mooiere en gezondere planeet. We willen hier nog een concrete belofte aan toevoegen: voor elke jaarverslag.org publicatie planten wij via Trees for all een boom. Zo zorgen we samen voor een beter klimaat, meer biodiversiteit en gezonde leefomstandigheden voor iedereen!

Kap met printen, plant een boom!

Kies voor een dynamisch online jaarverslag én een beter klimaat.

DEMO AANVRAGEN     KIES JOUW PAKKET

Deze klanten gingen je voor:

Logo_NE_GRoot
Logo_Voorschoten
Logo_SEHHEERDE
Logo_THDV2
Logo_TijdVOORActie
Logo_Alpha_Groot
Logo_Mercyships
overzicht voorbeelden

Voorbeelden

Benieuwd hoe jaarverslag.org voor andere klanten wordt ingezet? Laat je inspireren door een aantal voorbeelden van online jaarverslagen van organisaties die je voor gingen.

BEKIJK VOORBEELDEN