Gratis proberen

handleiding

Direct aan de slag met jouw online jaarverslag

We hebben een overzichtelijke handleiding ontwikkeld waarin we alle functies, mogelijkheden en de werkwijze van jaarverslag.org duidelijk uitleggen. We leggen uit hoe je gemakkelijk aan de slag kunt met het vullen van je pagina’s aan de hand van een ruime keuze aan contentblokken, zoals tabellen en grafieken.

Heb je al ervaring met WordPress? Dan legt de ‘snelle handleiding’ je in een paar stappen uit hoe je direcht aan de slag kunt.

Bekijk de handleiding

Bekend met WordPress?

Heb je al ervaring met WordPress? Dan legt de ‘snelle handleiding je in een paar stappen uit hoe je direct aan de slag kunt.

Ga snel aan de slag

Liever een training?

Tijdens een training komen alle belangrijke onderdelen van jaarverslag.org overzichtelijk en in jouw tempo aan bod. We leggen alles stap-voor-stap uit, je probeert alles zelf uit en we helpen je direct als je vastloopt. Tijdens de training is ook vollop ruimte om vragen te stellen. Klinkt dat als iets voor jou? Neem dan contact met ons op.

Molenstraat-centrum 385
7311 XJ Apeldoorn

Privacy Settings
Consent to display content from Youtube